👍 De cirkel - Dave Eggers (13-Nov) - Boek Downloaden Gratis

De cirkel
Boektitel : De cirkel
ISBN: 9789048818631
Totaal Pagina's : 13-Nov
Jaar : 13-Nov
Categorie : Literatuur & Romans, Literaire romans, Speculatieve romans
Uitgever : Overamstel Uitgevers
Taal: Nederlands

Geschreven bij De cirkel

Geschreven bij De cirkel

Ik begrijp totaal niet waar het commentaar opslaat dat Mae een flat character is. Ze maakt juist een ontwikkeling door. Het is wellicht niet de ontwikkeling die wij graag zouden zien maar ze begint als groentje en beetje onzeker typertje en ze groeit toch uit tot een zelfverzekerde vrouw. Ja ze is oppervlakkig en naef maar ik vind dit zeer realistisch. Geloof me zulke mensen bestaan echt zonder dat ze zich afvragen wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn. Helaas ken ik precies iemand zoals Mae en degene is het dan ook helemaal eens met Mae en De Cirkel als bedrijf. Het boek vind ik persoonlijk fantastisch. Het zet je aan het denken en ik hou ervan wanneer een boek je aan het denken zet. Ik heb totaal geen sympathie voor het hoofdpersonage maar dat betekent niet dat ik de roman niks vind. Ik zou het boek zeker aanraden. Maar dan wel in het Engels.

ALLES WAT GEBEURT MOET OPENBAAR ZIJN Mae Holland kan haar geluk niet op als ze wordt aangenomen bij de Cirkel het machtigste internetbedrijf ter wereld. De persoonlijke e-mails van de gebruikers hun sociale media betalingsverkeer en aankopen zijn met elkaar verbonden door een universeel besturingsprogramma. Het resultaat: iedereen heeft slechts??n online identiteit. Een nieuw tijdperk van openheid en gemeenschapszin is aangebroken. PRIVACY IS DIEFSTAL Mae laat zich meeslepen door de energie van het bedrijf de groepsactiviteiten en de feestjes de oneindige mogelijkheden - zelfs als ze het leven buiten de campus langzaam uit het oog verliest een ontmoeting met een collega haar in verwarring brengt en haar bijdrage aan de Cirkel steeds meer openbaar wordt. GEHEIMEN ZIJN LEUGENS De Cirkel is een intelligente geestige en spannende roman die vragen oproept over ons geheugen onze geschiedenis privacy democratie en de grenzen aan onze kennis van de wereld. Toon meer

Best Book: