✅ F1 2016 wat een jaar! - Olav Mol (16-Dec) - Boek Downloaden op e-reader

F1 2016 wat een jaar!
Boektitel : F1 2016 wat een jaar!
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 192 pagina's
Jaar : 16-Dec
Categorie : Sport & Outdoor, Sport & Outdoor, Sport & Outdoor
Uitgever : Volt
Taal: Nederlands

Geschreven bij F1 2016 wat een jaar!

Eerst wil ik beginnen met het zeggen dat de levering snel is gegaan! Het was gewoon binnen een dag bezorgd en dat nog in de tijd van de feest dagen. Nu over het boek om te beginnen met de kaft. Dat ziet er lekker snel uit echt iets wat de Formule 1 nodig heeft snelheid. En dat kan je mooi laten overkomen door een foto te gebruiken waar Max Verstappen en zijn auto op te zien is. Wat ik wel jammer vind aan het boek is dat er geen optie is voor een hardcover! Maar goed daar zet ik me wel overheen en ben begonnen met lezen! Wat leest de schrijfstijl van Olaf mol heerlijk weg ik ben geen grote lezer dus je moet van goede huize komen wil je me genteresseerd houden. Maar ik heb van begin tot eind genoten van het boek! Heel netjes de inhoud aan het begin van het boek het ontstaan van het boek. Als hij volgend jaar weer zo'n boek schrijft haal ik hem zeker in huis!

Een boek waarin je bijna jezelf mee voelt racen zo goed geschreven. Leest makkelijk en leuk en mooi om te zien wat er achter de verslaggever zit en met welke passie hij dit werk doet.

2016 is voor Nederland een Formule 1-jaar om nooit te vergeten. Olav Mol deed voor televisie verslag van alle 21 races en maakte het samen met pitreporter Jack Plooij weer van dichtbij mee. F1 2016 wat een jaar! gaat over de doorbraak en eerste F1-zege van Max Verstappen. En over hoe maar liefst 60.000 Nederlandse raceliefhebbers de Belgische Grand Prix op Spa-Francorchamps bezochten. Het was ook het jaar van de eerste Grand Prix in Azerbeidzjan en het overlevingsgevecht van privteam Sauber. Uiteraard staat in het boek ook meer over de strijd tussen de Mercedesrijders Lewis Hamilton en Nico Rosberg.

Best Book: