📚 Andre het astronautje gaat naar Mars - Andr Kuipers (14-Apr) - Boek Downloaden Gratis

Andre het astronautje gaat naar Mars
Boektitel : Andre het astronautje gaat naar Mars
ISBN: Unisex
Totaal Pagina's : 14-Apr
Jaar : 14-Apr
Categorie : Kinderboeken, Prentenboeken, Voorlezen
Uitgever : Moon
Taal: Nederlands

Mijn zoontje leert lezen en is net als zijn vader gek op ruimtevaart. Hij kan dit boek zelf lezen nu en komt ook hier en daar dingen tegen in dit boek die zijn nieuwsgierigheid prikkelen en waardoor hij vragen gaat stellen. Ik weet zeker dat boekjes als deze van invloed zijn op de vorming van mijn kind. Voor mijn zoon is het natuurlijk veel belangrijker waar het verhaal over gaat een fantastische reis naar Mars. De kwaliteit van het boek is uitstekend; hardcover. Het zal jaren meegaan.

leuk boek voor kleintjes onze kleinzoon is er weg van moet elke keer voor gelezen worden leuke vormgeving leuke plaatjes top boek

Leuk boek goede opvolger van Andre het astronautje. Mijn bijna 5-jarige zoon raakt er niet op uitgekeken.

Andr het astronautje en Muis gaan een nieuwe ruimtereis maken. Dit keer gaan ze niet naar de maan maar naar Mars om er hun vriendjes te bezoeken. Andr en Muis nemen Valentina en het hondje Laika mee. Via het internationale ruimtestation stappen ze over in een grote raket waarmee ze naar Mars vliegen. Eenmaal op Mars kijken ze hun ogen uit. Er is een enorme vulkaan en er rijden robotautootjes rond. En dan wacht hun ook nog een leuke verrassing... Andr het astronautje is het tweede boek van 's Nederlandse bekendste astronaut Andr Kuipers. Met prachtige illustraties van Natascha Stenvert.

Best Seller: