✅ Theo Janssen - Marcel van Roosmalen (februari 2019) - ebook Downloaden

Theo Janssen
Boektitel : Theo Janssen
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 224 pagina's
Jaar : februari 2019
Categorie : Voetbal, Sportbiografien, Sportbiografien
Uitgever : Inside
Taal: Nederlands

Geschreven bij Theo Janssen

Wat een aanfluiting. Dat je dit als schrijver durft uit te brengen. Het zou hem sieren als hij toegeeft dat het puur om het geld gaat want meer dan dat kan er simpelweg niet zijn. Het boek gaat HE LE MAAL nergens over. Als je er van houdt om 20 pagina's te lezen over iemand die vraagt wat de titel van het boek gaat zijn veel plezier ermee. Ik had de keuze tussen praten met een onbekende stinkende vreemdeling in het vliegtuig en dit boek en ik vrees dat ik de verkeerde keuze gemaakt hebt door dit boek te lezen. Het is alsof je MTV leest waar je na 2 uur kijken daadwerkelijk dommer wordt. Veel plezier met het geld Theo en Marcel.

"Een voetbalboek zoals dat in de hele wereld niet bestaat" lees ik op de achterflap. Nu ik het boekje uit heb begrijp ik waarom dat zo is. Van Roosmalen was niet op pad met zijn dikke prins hij liet zich door hem aan het lijntje houden en op sleeptouw nemen. Zonde van zijn talent tijd en energie maar de opbrengsten zullen dat wel goedmaken. Zou er een niet-goed-geld-terug-garantie voor dit werkje gelden dan denk ik echter dat het project zwaar verlies op zou leveren. Heb mij zelden zo bekocht gevoeld ...

Een gouden combinatie: Theo Janssen en Marcel van Roosmalen Jarenlang volgde Marcel van Roosmalen het fenomeen Theo Janssen op de voet soms vol enthousiasme maar net zo vaak schoorvoetend en schreef minutieus alles op wat hij zag hoorde en meemaakte. Het resultaat is een voetbalboek zoals dat in de hele wereld niet bestaat van een unieke schrijver over een unieke sporter. Marcel van Roosmalen op pad met De Dikke Prins gaat over roken frikandellen Arnhem Twente en tatoeages over kots in een handtasje en af en toe zelfs over voetbal.

Recomended Book: