πŸ‘ Neem mijn hand - Kate DiCamillo (maart 2020) - ebook Downloaden

Neem mijn hand
Boektitel : Neem mijn hand
ISBN: Android (smartphone en tablet) | Kobo e-reader | Desktop (Mac en Windows) | iOS (smartphone en tablet) | Windows (smartphone en tablet) | Overige e-reader
Totaal Pagina's : 264 pagina's
Jaar : maart 2020
Categorie : Zelf lezen, Zelf lezen, Zelf lezen
Uitgever : Lannoo
Taal: Nederlands

Geschreven bij Neem mijn hand

Geschreven bij Neem mijn hand

Geschreven bij Neem mijn hand

Ontroerend verhaal over vriendschap Raymie heeft een plan. Als ze 'Mini Miss Midden-Florida Autobanden' wordt komt ze vast in de krant. En als haar vader dat ziet komt hij (misschien) terug. Dan ontmoet Raymie twee andere deelnemers: Louise die uit een showbizzfamilie komt en Billie die vastbesloten is de boel te saboteren. Maar als de wedstrijd dichterbij komt ontstaat er een onwaarschijnlijke en onvergetelijke vriendschap. Een vriendschap die hun twijfels doet vervagen. Een vriendschap die hen met nieuwe ogen naar de wereld doet kijken.

Recomended Book: