✅ Blijf bij me - Ayobami Adebayo (18-Sep) - Boek Downloaden

Blijf bij me
Boektitel : Blijf bij me
ISBN: Android (smartphone en tablet) | Kobo e-reader | Desktop (Mac en Windows) | iOS (smartphone en tablet) | Windows (smartphone en tablet) | Overige e-reader
Totaal Pagina's : 288 pagina's
Jaar : 18-Sep
Categorie : Literatuur & Romans, Literaire romans, Literaire romans
Uitgever : Ayobami Adebayo
Taal: Nederlands

Zo mooi beschreven... een triest verhaal maar zo vol liefde... Hoe ver ga als je niet kunt geven wat je graag wilt geven.... Hoe ver gaat de naaste omgeving als je dat niet kunt... Dit was een boek dat ik steeds weer oppakte om verder te lezen... Wel was het soms verwarrend bij een nieuw hoofdstuk omdat je niet gelijk wist wie nu "sprak"..

Geschreven bij Blijf bij me

Geschreven bij Blijf bij me

Er zijn dingen die zelfs de liefde niet kan doen. Als de last te zwaar is en te lang aanhoudt krijgt zelfs de liefde barsten scheuren tot zehij bijna breekt en dat soms ook doet. Maar zelfs als zehij in duizend stukjes aan je voeten ligt wil dat nog niet zeggen dat het niet langer liefde is. In deze onvergetelijke roman verweeft Ay`bami Adebay` de breekbaarheid van een huwelijk met de kracht van het moederschap en ze vertelt ons een ontluisterend en ontroerend verhaal over hoe ver mensen gaan om zichzelf en hun geliefden te behoeden voor hartzeer.

Best Book: